Początek rekrutacji: 2 kwietnia 2024 r.
Studia trwają 10 semestrów. Rozpoczynają się semestrem zimowym, a kończą semestrem letnim.
Absolwent studiów na kierunku Prawo uzyskuje kwalifikacje potwierdzone dyplomem ukończenia jednolitych studiów magisterskich oraz tytuł zawodowy magistra.
Wymagania
O przyjęcie na studia może ubiegać się osoba, która posiada świadectwo dojrzałości uzyskane w trybie starej lub nowej matury.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków i trybu przyjęć na studia znajdziesz tutaj.
Proces rejestracji na studia obejmuje:
Opłata rekrutacyjna
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł i musi być wniesiona na rachunek bankowy Uczelni:
Akademia Wymiaru Sprawiedliwości, ul. Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa
nr konta: Santander Bank Polska S.A. 91 1090 1056 0000 0001 4899 8264
tytuł wpłaty: imię i nazwisko, opłata rekrutacyjna, Pr.DZ., adres e-mail
Kandydaci na studia przyjmowani będą w ramach ustalonego limitu miejsc, który na kierunku Prawo wynosi 60.
Wprowadzenie wyników matur
Po ogłoszeniu wyników egzaminów maturalnych musisz uzupełnić je w systemie IRK.
Kandydaci z maturą zagraniczną załączają na profilu kandydata w IRK skan dokumentu w celu dodania punktów rankingowych przez administratora Uczelni.
Sporządzenie listy rankingowej kandydatów
Na podstawie wyników egzaminów maturalnych wyliczane będą Twoje punkty rankingowe.
Maksymalna liczba punktów rankingowych z przedmiotów maturalnych, które możesz uzyskać podczas rekrutacji na studia, wynosi 8.
Punkty rankingowe za świadectwo dojrzałości „nowa matura” z danego przedmiotu obliczane będą według wzoru:
punkty rankingowe za przedmiot = wynik maturalny x waga poziomu x waga przedmiotu
(w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), gdzie:
Szczegółową informację o obliczaniu punktów rankingowych, także w przypadku innych rodzajów świadectw dojrzałości, znajdziesz tutaj.
Ogłoszenie listy zakwalifikowanych do przyjęcia na studia
Poprzez indywidualne konto rekrutacyjne w IRK w terminie wyznaczonym w harmonogramie rekrutacji Uczelnia poinformuje Cię o zakwalifikowaniu do przyjęcia na studia.
Wymagane dokumenty
Po uzyskaniu informacji o zakwalifikowaniu na studia, w terminie wyznaczonym w harmonogramie rekrutacji będziesz musiał dostarczyć następujące dokumenty:
Dokumenty należy dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem lub za pośrednictwem osób trzecich na adres: ul. Karmelicka 9, 00-155 Warszawa.
Niezłożenie kompletu dokumentów będzie traktowane jako rezygnacja z podjęcia studiów!
Ogłoszenie informacji o przyjęciu na studia
Ostateczne listy zakwalifikowanych do przyjęcia na studia, z uwzględnieniem rezygnacji kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia, Uczelnia ogłosi w terminie wyznaczonym w harmonogramie rekrutacji. W I turze nastąpi to nie później niż do 29 lipca 2024 r.
Harmonogram postępowania rekrutacyjnego
Lp. | Etap rekrutacji – I tura | Termin |
1. | Rejestracja kandydatów w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów | 2 kwietnia 2024 r. – |
2. | Uzupełnienie przez kandydatów Internetowej Rekrutacji Kandydatów o wyniki matur | 9 lipca 2024 r. – 14 lipca 2024 r. |
3. | Sporządzenie listy rankingowej kandydatów i podanie wyników kwalifikacyjnych na studia | do 19 lipca 2024 r. |
4. | Dostarczenie dokumentów przez kandydatów | do 26 lipca 2024 r. |
5. | Ogłoszenie informacji o przyjęciu na studia z uwzględnieniem rezygnacji kandydatów | do 29 lipca 2024 r. |
W przypadku niewypełnienia limitu miejsc w I turze rekrutacji uruchamia się II turę:
Lp. | Etap rekrutacji – II tura | Termin |
1. | Rejestracja kandydatów w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów | 26 sierpnia 2024 r. – |
2. | Uzupełnienie przez kandydatów Internetowej Rekrutacji Kandydatów o wyniki matur | do 11 września 2024 r. |
3. | Sporządzenie listy rankingowej kandydatów i podanie wyników kwalifikacyjnych na studia | do 12 września 2024 r. |
4. | Dostarczenie dokumentów przez kandydatów | do 16 września 2024 r. |
5. | Ogłoszenie informacji o przyjęciu na studia z uwzględnieniem rezygnacji kandydatów | do 17 września 2024 r. |
Jesteśmy publiczną uczelnią służb państwowych, kształcącą w dziedzinie nauk społecznych w zakresie nauk o prawie, nauk o bezpieczeństwie, nauk socjologicznych, pedagogiki i psychologii.
Napisz do nas. Na każdą kwestię postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
Siedziba główna
ul. Wiśniowa 50
02-520 Warszawa
NIP: 5213842228
Regon: 381510697
Sekretariat:
Telefon: +48 22 602 44 14
Fax: +48 22 641 21 17
E-mail:
Dbamy o Twoją
prywatność
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.